Łukasz Rzepecki

Od razu zaznaczę, że nie mam nic przeciwko osobom młodym. Może trudno w to uwierzyć, ale też kiedyś miałem 31 lat. Może nie byłem tak przystojny jak pan Łukasz Rzepecki, może nie robiłem tak błyskotliwej kariery, ale 31 lat miałem na 100%.

Pan Łukasz Rzepecki jest Doradcą Prezydenta RP. Chciałoby się powiedzieć „Jaki prezydent, taki doradca”, ale nie powiem, bo podejrzewam, że pan Rzepecki jest tajną wtyczką Premiera Tuska i Jego zadaniem jest skompromitować doszczętnie prezydenta Dudę.

Dzisiaj w „Kawie na ławę” pan Rzepecki zabłysnął mądrością, że dzięki Panu Prezydentowi 3 miliardy zł poszły na onkologię, a nie na telewizję. Faktycznie, stało się tak dzięki wetu prezydenckiemu co do ustawy okołobudżetowej. Oczywiście, wszyscy spytali, dlaczego przez ostatnich 8 lat nie wetował kasy na kurwizję.

Nie podejrzewam pana Rzepeckiego o brak inteligencji- dlatego myślę, że zagrywa On na ośmieszenie Prezydenta Dudy na polecenie Donalda Tuska.

Michał Leszczyński

Dodaj komentarz