Bogdan Wielki Miś

Odszedł od nas Wielki Człowiek, nie tylko wzrostem, ale i umysłem. Odszedł Bogdan Miś. Oglądam portale informacyjne, oglądam TVN24- zero informacji. Umrze królowa angielska- nic innego w mediach nie ma. Umiera Król Polskiego Dziennikarstwa- cisza.

Przykro mi, bo Bogdan należał do grona 5 Najwspanialszych Osób, które znałem osobiście.

Poznaliśmy się w Studio Opinii, które pewnie teraz zniknie, bo Bogdan był wspaniałym redaktorem tej internetowej gazety. Zniknie pewnie też facebookowe Upusty Żółci- genialny blog Bogdana.

Pamiętam, jak Bogdan dla żartu padł przede mną na kolana, kiedy spodobał się jeden z moich artykułów. Ja padałem na kolana codziennie czytając Upusty Żółci.

Bogdan był z wykształcenia matematykiem i miał umysł niesamowicie logiczny. Warto jeszcze raz posłuchać wywiadu Jacka Pałasińskiego z Bogdanem. Koniecznie!

Michał Leszczyński

3 myśli na temat “Bogdan Wielki Miś

  1. Przykra informacja, w nawale przykrych informacji z jakimi musimy sie borykac od dluzszego czasu juz.
    No coz, w pewnym sensie koniec ery. RIP BM.

    BM nie istnial chyba za bardzo w mediach tradycjnych, ale nawet u programowo zgodnego (wydawaloby sie) z Nim Michnika nie ma wzmianki. Moze dlatego ze BM pisal sobie w SO i na FB zamiast w Gazecie?

    Polubione przez 1 osoba

  2. Redaktor Miś był człowiekiem którego uwielbiałem. To on rozbudził we mnie na nowo zainteresowanie matematyką i naukami ścisłymi. Postać 100 krotnie większa od takiego M. Hellera, który jest praktycznie wszędzie. Cięty styl i logiczny umysł czyniły redaktora Misia chyba najinteligentniejszym komentatorem polskiego życia politycznego. Musimy jakoś upamiętnić jego dziedzictwo – najlepiej pozbywając się PiSu i Kościoła z życia społecznego Polski głosując mądrze w październiku. Ja tylko żałuję, że nie Go poznałem osobiście…

    Polubione przez 2 ludzi

Dodaj komentarz