Jak zostać samicą/samcem alfa?

Wyczytałem w Newsweeku, że amerykańscy uczeni przebadali watahy wilków pod kątem toksoplazmozy. Okazało się, że samice/samce alfa, które rządzą watahami, są chore na toksoplazmozę. Pierwotniak powodujący tą chorobę zmienia tak mózg, że zwierzę staje się odważniejsze i staje się przywódcą.

Jak wilki zarażały się? Otóż od kotów (także pum), bo one roznoszą te pierwotniaki.

Najprawdopodobniej tak samo sprawa wygląda z ludźmi. Wystarczy zobaczyć: Kaczyński, Churchill, Clinton, Korwin-Mikke, Lubnauer, i wielu innych, którzy zadawali się z kotami.

Czyli, jeżeli chcesz być samicą/samcem alfa, to spraw sobie kota i nie za bardzo dbaj o higienę.

Co prawda, podobno 30-50% Polaków już ma toksoplazmozę, ale to tylko potwierdza stare powiedzenie, że każdy nosi buławę generalską w plecaku, a dosłownie, pierwotniaka toksoplazmozy w mózgu.

Michał Leszczyński

PS Ja jestem uczulony na koty, więc zawsze byłem, jestem i będę samcem beta, a może nawet gamma.

Dodaj komentarz