Piotr Kandyba rulez

Piotr Kandyba to poseł KO w naszym Sejmie. Jest to naprawdę wspaniały Facet, który cały życie pomaga innym. Znam Go jeszcze z Nowoczesnej i ucieszyłem się bardzo, jak dostał się do Sejmu, bo naprawdę zasługuje na bycie Posłem.

Niestety, rozpoznawalność Jego poza okręgiem piaseczyńskim była stosunkowo niewielka. Była do dzisiaj, bo dzisiaj poseł Braun wspaniale wypromował Piotra.

Otóż zarzucił Mu, że Jego przodkowie byli w ukraińskich bandach UPA.

Piotr bardzo ładnie się odciął, mówiąc, że im tak: „Moja babcia uczyła mnie wiecznej nienawiści do Ukraińców, bo mówiła, że ktoś z jej rodziny zginął. (…) Im bardziej uczyła mnie tej nienawiści, tym bardziej rozumiałem, że trzeba budować zgodę i pokój.”

Bardzo się cieszę, że oszołom i nacjonalista Braun raz w życiu zrobił coś pożytecznego i rozreklamował nazwisko „Kandyba” na całą Polskę.

Wspaniale się stało, Piotrze.

A przy okazji, jak już jesteśmy przy Sejmie. Dlaczego w Komisji Obrony Narodowej zasiada agent rosyjski? Wystarczy książki Tomasza Piątka przeczytać.

Michał Leszczyński

Dodaj komentarz