Jak nas okradają?

Niedawno napisałem, że jesteśmy okradani. Dostałem maila od mojego Znajomego, żebym napisał, co mam na myśli.

Przekręty ewidentne są opisane w wielu miejscach, więc nie będę tego kopiował. Jak ktoś ciekawy, to niech przeczyta: http://100aferpis.pl/

Ja dodam trzy punkty, za które nikt nie pójdzie siedzieć, a są okradaniem Polaków na grube miliardy:

  1. 500+: jest to okradanie nie tylko wszystkich pracujących, ale i naszych dzieci, bo kasa jest z wydrukowanych pieniędzy. Inflacja, zabierająca nam z kieszeni miliardy, jest po części właśnie spowodowana 500+.
  2. Brak pieniędzy z UE: też przyczyna inflacji, ale także brak pieniędzy na działalność prorozwojową.
  3. Nominowanie na stanowiska w spółkach skarbu państwa (czyli naszych) ludzi bez jakichkolwiek kompetencji.

To są kradzieże na dziesiątki miliardów, ale są także kradzieże na mniejsze kwoty- chociażby budowa płotu na granicy, „budowa” Centralnego Portu Komunikacyjnego, przekopu do Mierzei Wiślanej, czy finansowanie Ojca Rydzyka.

Jak ktoś tego nie widzi, to jest naprawdę mało inteligentny.

Michał Leszczyński

Dodaj komentarz