Okradli mnie!!!

Kiedyś ukradli mi spod domu starą Ładę. Nie miałem AC, więc cierpiałem strasznie. Na szczęście, policja po miesiącu samochód odzyskała.

Tak samo się czuję od 6 lat. Zostałem okradziony z tego wszystkiego, z czego, jako Polak byłem dumny.

Jedną z takich rzeczy, którą mi ukradli, to Solidarność.

Byłem jednym z 10 milionów Jej Członków, którzy próbowali zrobić z Polski normalny kraj. W 1981 się nie udało, ale później to my, Polacy, pierwsi rozstaliśmy się z komuną. Solidarność i Lech Wałęsa stali się światowymi symbolami walki z tyranią.

Jak mogliśmy dopuścić, żeby Solidarność została zawłaszczona przez kupę prymitywów wykorzystywanych przez agentów Kremla do wyprowadzania nas z Unii Europejskiej wprost w objęcia Putina?

Wściekłem się, bo Tygodnik Solidarność opublikował wywiad z Marine Le Pen, niejako potwierdzając, że kurs na wschód ulega przyspieszeniu.

Kiedyś odzyskałem skradziony samochód. Może kiedyś odzyskamy skradzioną nam Solidarność?

Michał Leszczyński

Jedna myśl na temat “Okradli mnie!!!

Dodaj komentarz